FAQ
Czy do złożenia zamówienia wymagane jest utworzenie konta?
Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja. Zakupów możesz dokonywać jako gość – w podsumowaniu zamówienia wystarczy uzupełnić dane osobowe do rozliczenia i do dostawy.
Jak złożyć zamówienie w sklepie KLIMABAZAR.PL?
Sklep KLIMABAZAR.PL został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić użytkownikom intuicyjne użytkowanie. Do złożenia zamówienia wystarczy dodać produkt do koszyka, uzupełnić dane do rozliczenia i dostawy, wybrać sposób dostarczenia przesyłki i metodę płatności.
Wszystkie zamówienia realizowane są zgodnie z regulaminem sklepu KLIMABAZAR.PL, który znajdziesz TUTAJ.
Jakie metody płatności akceptuje sklep KLIMABAZAR.PL?
W sklepie KLIMABAZAR.PL akceptujemy:
- przelewy on-line,
- przelewy tradycyjne,
- karty płatnicze,
- płatności BLIK, Apple Pay i Google Pay,
- płatność ratalną,
- leasing (LeaseLink),
- płatności odroczone (PayPo).
Więcej informacji na temat metod płatności i możliwości odroczonej płatności znajdziesz TUTAJ.
Czy mogę liczyć na pomoc przy wyborze produktu?
Każdy produkt posiada wszelkie informacje techniczne w zakładce. Jeżeli jednak dane nie będą wystarczające – pod produktem znajduje się przycisk pozwalający zadać pytania do produktu. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Czy mogę dokonać zamówienia telefonicznie lub mailowo?
Przyjmujemy zamówienia zarówno telefonicznie i drogą mailową z obowiązkiem zapłaty. Wszystkie tego typu zamówienia wysyłane są na adres zamawiającego. Na zamówienia składane poza pośrednictwem sklepu internetowego klimabazar.pl nie przysługują dodatkowe rabaty i promocje. Zamówienia można składać pod numerem telefonu 12 307 22 29 lub na adres poczty elektronicznej sklep@klmabazar.pl.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Użytkownicy sklepu otrzymują wiadomości e-mail w momencie przyjęcia zamówienia i wysłania przesyłki z magazynu. Druga wiadomość zawiera link do śledzenia paczki. Dodatkowo klienci posiadający konto mogą sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu w panelu “Moje konto” i zakładce “Moje zamówienia”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: 12 307 22 29.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Każdy nasz klient po dokonaniu zapłaty za towar otrzymuje fakturę VAT niezależnie od tego, czy jest odbiorcą prywatnym, czy firmą. W przypadku kiedy na fakturze ma znaleźć się NIP pamiętaj o uzupełnieniu tego pola w trakcie finalizacji zamówienia i zaznaczeniu, że zakup jest na firmę.
Ile wynoszą koszty dostawy?
Dla zamówień przekraczających kwotę 1500 zł brutto obowiązuje bezpłatna dostawa.
Koszty dostawy dla pozostałych zamówień realizowane są wg. cenników spedytora i podawane są na ostatnim etapie składania zamówienia w sklepie.
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Każde zamówienie po wysłaniu zmienia status na WYSŁANE, a Klient otrzymuje potwierdzenie na maila z linkiem do śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia na maila – Twoje zamówienie prawdopodobnie jeszcze nie zostało wysłane.
Czy kurier skontaktuje się ze mną w sprawie odbioru przesyłki?
Kurier nie ma takiego obowiązku i jest to indywidualna kwestia każdego spedytora. Kurierzy jednak zazwyczaj dzwonią w dniu dostawy ustalając godzinę i sposób dostawy paczki.
Kurier nie zastał mnie na miejscu – co zrobić?
Kurier powinien wykonać próbę przynajmniej dwóch doręczeń pod wskazany adres, bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów dla Kupującego. Jeżeli nie udało odebrać się paczki od kuriera skontaktuj się z nami – postaramy się wyjaśnić sprawę.
Zamówienie ma status wysłane, a paczka do mnie nie dotarła – co zrobić?
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 48h od zmiany statusu na “Wysłane”, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Postaramy się pomóc i namierzyć Twoją paczkę.